Maandag 20 februari 2023: Kissimmee - Walt Disney World: Magic Kingdom - Kissimmee

21 februari 2023 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Helaas hebben wij ons vanmorgen verslapen, maar gelukkig hadden we deze keer een wake-up call van de kinderen! We hadden gisteravond al alles klaargelegd voor onze “magische dag” 🪄🪄

A03AAB97-D8E0-40C4-A4B0-CD097C10948DVlug ontbijten, een koffie to go en in de auto richting Walt Disney World! Het viel mee hoe druk het onderweg was. Rond 8.30 uur de “bolide” geparkeerd en met een treintje richting de ingang. Daarna nog met de boot naar de hoofdingang. Rond 09.15 uur in het park 🤩 Let the Magic begin 🪄🤩💛

9AC41A9B-26DB-4AE3-A3BD-B0565536947A
Alles van te voren bekeken en besloten om eerst naar Big Thunder Mountain Railroad te gaan! De wachttijd was ca. 45 minuten. We waren bijna aan de beurt en toen … jaja problemen met de Railroad! Tot nader order blijft deze attractie dicht. Jammer maar door! Dichtbij is de attractie: Pirates of the Caribbean. Een klein uurtje wachten. Pirates of the Caribbean blijft een leuke attractie.

A7E611FB-7B1B-4C73-AE11-CCAAEEBFB659

Daarna zijn we meteen doorgegaan naar: Haunted Mansion. Hier was de wachttijd ca. 70 min. 👻🏚️

5CB8145A-279A-460F-AEB9-B92B5F9503AE

Voor mij was deze wachttijd geen probleem (zo kon ik rustig de reisblog bijwerken 😊 ). Terwijl we in de rij staan horen wij dat de Big Thunder Mountain Railroad weer open is … Dus op naar Big Thunder Mountain Railroad voor poging nummer 2! Wachttijd van wederom 60 min. Voor ons gevoel ging het sneller. Het is een leuke en snelle houten achtbaan!

Big Thunder Mountain

Terwijl wij aan het genieten zijn van heerlijk ijsje komen Mickey & Minnie voorbij 🤩🤩

48AF861C-2AFF-47F9-89D5-1E01A65C2C05

Rond 15.00 uur zitten we weer in een andere attractie “it’s a small world”.  Een leuk boottochtje georiënteerd op landen! Alleen de melodie van het liedje bleef de hele tijd in ons hoofd hangen 🤣🤣

F0F300FE-B33D-4D3A-8E2C-913185E22E56
Even plaspauze gehad en door naar Buzz Lightyear’s Space Ranger Spin. Ook deze attractie roept weer herinneringen op bij ons en de kinderen. Disneyland Parijs samen met Loes, Peer, Stijn & Anne! Heerlijk 🥰🥰A5B0E702-0ED6-4422-A1C9-15AD9B708C85

Vanuit de attractie kwamen we in een souveniers winkel waar je Mickey & Minnie lolly’s kan kopen. Deze vonden de kinderen vroeger zo lekker … toch maar een paar van deze lolly’s meegenomen 😊 En om niet te vergeten een magneet voor onze koelast!

4490F56D-AF33-4E90-976B-79858B4275F4

Het is nog redelijk druk in het park dus we besloten eerst wat te eten en daarna nog de laatste attracties te doen! We hebben gegeten bij  Cosmic Ray’s Starlight Café.  Het was goed, maar ook hier kennen ze de prijzen ook wel!!!

Na het eten zijn Job en Ruben eerst naar Space Mountain (een soort van Katapult) gegaan en daarna met z’n allen naar Peter Pan’’s Flight  hierin zit je in een gondel in de vorm van een boot met (wachttijd was maar 10 min .) en naar Seven Dwarfs Mine Train (snelle achtbaan met verschillende hoogten). Echt een verrassend leuke achtbaan 🎢 😍

B418BF0D-417B-46C3-B9A0-711F125DEE30

Wat was het fantastisch in Walt Disney World en ondanks de drukte hebben wij veel kunnen doen en enorm genoten ❤️🤩

Rond 22.30 uur zijn we weer richting Kissimmee gereden naar “ons” hotel.  Even douchen en naar bed! Het was TOP vandaag ☀️🤩🇺🇸

1. Monique:
    Wat geweldig weer!
  2. Fam. Rijpsma:
    Ja zo fijn! Lekker aan het genieten 🇺🇸🤩
  3. Petra:
    21 februari 2023
    En Els ben jij ook nog de achtbaan in geweest?
  4. Fam. Rijpsma:
    21 februari 2023
    Ja hoor overal in geweest behalve Space Mountain! Als je hier dan toch bent moet je er ook alles uithalen. Het was een SUPER dag 🤩🇺🇸
  5. (O) Ma Rijpsma:
    21 februari 2023
    Wat gaat de tijd snel, alweer 5 dagen mee genieten van leuke reisverhalen en de mooie foto,s. Weer een mooie dag vandaag en voorzichtig.😘😘
  6. Fam. Rijpsma:
    Ja het gaat veel te snel … Maar we genieten ENORM 🇺🇸❤️
  7. Sandra Daalen:
    21 februari 2023
    Wat een leuke dingen hebben jullie weer gedaan. Echt top. Ook leuke foto😘
  8. Fam. Rijpsma:
    GENIETEN 🤩🇺🇸☀️
  9. Kees van den Aardweg:
    21 februari 2023
    Alleen van het lezen van jullie blog word ik al moe, Jeetje, wat doen jullie verschrikkelijk veel op ‘n dag. Maar het genieten spat ervan af, top!
  10. Fam. Rijpsma:
    22 februari 2023
    Het valt best mee Ome Kees! De ene dag wat drukker als de andere dag … Ja we GENIETEN enorm 🇺🇸🤩💛💋
  11. Loes:
    21 februari 2023
    Mama is enorm blij dat jullie het zo naar de zin hebben en inderdaad Buzz Lightyear roept leuke herinneringen op 👍🏻😊😘
  12. Fam. Rijpsma:
    Ja hè mooie tijden met ons kleine kids toen in Disneyland Parijs 🤩🤩