Vrijdag 3 maart 2023 => Miami

4 maart 2023 - Miami Springs, Florida, Verenigde Staten

Vandaag helaas echt onze laatste volle dag … Eerst een rustig ontbijtje en daarna zijn de kids nog even lekker gaan zwemmen 🏊‍♀️ en genieten zij nog van het laatste zonnetje ☀️☀️ Wij zitten nog even op ons balkon van het uitzicht te genieten en boeken onze laatste overnachting dichtbij Miami International Airport ✈️

8BECD174-BC80-49EB-8B39-1B458357EAE1

Rond 11.00 uur checken we uit en rijden wij door de drukke wegen van Miami richting Dolphin Mall. Het is een klein uurtje rijden. Wederom vermijden wij de tolwegen omdat deze wegen rustiger zijn en leuker om te rijden! De Cheesecake Factory stond nog op ons lijstje om naar toe te  gaan en laten ze deze nu toevallig hebben bij de Dolphin Mall 🤣 Wij hadden verschillende Cheesecakes genomen met natuurlijk een cappuccino. Wat waren ze HEERLIJK 😋 alleen een beetje machtig! Hier moet je zeker een keer zijn geweest en dus een aanrader!

42DC32E3-376B-4534-AA47-A6FA2D93AA95

Hierna hadden wij een paar uurtjes om nog de laatste dingen te kunnen shoppen! De merkkleding en de B&BW zijn hier een stuk goedkoper in 🇺🇸 Rond 17.00 uur rijden wij naar ons hotel in Miami Springs. Het hotel en de kames zien er keurig uit! Alle aankopen weer netjes in de koffer gedaan en rond 19.00 rijden wij richting Panda Express om een hapje te gaan eten. Ook hier waren we deze vakantie nog niet geweest en wij vinden het altijd heerlijk. Het is een soort wok restaurant gecombineerd met de smaken van de Chinese regionale keuken.  Zo lekker 😋 🤩

90F2564B-1B42-4E62-9A73-19E45604D537

En dan zit het er op … Morgen vliegen wij terug naar Amsterdam en gaan wij weer 6 uur in de tijd vooruit! Wat hebben wij GENOTEN van deze stad: Miami 🇺🇸🤩❤️☀️

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Edwin Erhardt:
    4 maart 2023
    Nou jullie kunnen terug kijken op mooie herinneringen en een mooie vakantie samen. Lekker genoten met z’n allen en wij van jullie mooie verhalen en foto’s. Een goede en veilige terugreis naar Nederland. Groetjes, Edwin & Eric. 😘
  2. Fam. Rijpsma:
    Het was heerlijk 🇺🇸☀️❤️🤩
  3. Monique:
    4 maart 2023
    Goede reis terug en wat was het een mooie reis 😘
  4. Fam. Rijpsma:
    Het was heerlijk 🇺🇸❤️🤩
  5. Moon:
    4 maart 2023
    Wat een geweldige reis hebben jullie beleefd met elkaar! ❤️
    Goede reis naar home sweet home ✈️
  6. Fam. Rijpsma:
    Inderdaad home sweet home 🤩
  7. Charnelle:
    4 maart 2023
    Was leuk om elke ochtend jullie reisverslag te lezen, dank daarvoor. Een hele goede en veilige reis terug naar huis. Liefs uit Alicante!
  8. Fam. Rijpsma:
    7 maart 2023
    Ja heerlijk ook voor ons om alles te kunnen teruglezen 🇺🇸❤️🤩
  9. Marga:
    4 maart 2023
    Een heerlijke vakantie geweest volgens mij, veel gezien, heerlijk weer. Altijd jammer dat het snel voorbij is. Alvast een goede terugreis.
  10. Fam. Rijpsma:
    Ja het was heerlijk! Snel gegaan, maar genoten ❤️🇺🇸
  11. Ria:
    4 maart 2023
    Wat een prachtige reis! Mooie foto's en een heerlijk verslag, was elke ochtend een feest bij het ontbijt.
    Voor jullie zal de overgang groot zijn maar voor nu een hele goede reis naar huis.
  12. Fam. Rijpsma:
    7 maart 2023
    Ja de overgang was idd wel heel groot Ria … Maar we kunnen er weer even tegen aan ☀️🤩
  13. Kees van den Aardweg:
    4 maart 2023
    Eerlijk is eerlijk, ‘s ochtends lees ik eerst de krant maar daarna direct naar jullie blog (en die van onze kleindochter op stage in Tanzania). Leuk om na alle ellende die je in de krant leest jullie opgewekte, enthousiaste verhalen te lezen, daar word je écht vrolijk van. Het afscheid zal best zwaar vallen, maar jullie kunnen aan de hand van jullie verhalen en de foto’s daarbij terugkijken op een fantástische trip waarvan wij mochten meegenieten. Veel dank daarvoor, goede terugvlucht met hopelijk een upgrade en maar gauw wennen aan het koudere weer in NL. Nog even en het is lente.
  14. Fam. Rijpsma:
    7 maart 2023
    Helaas geen upgrade gehad … Het was erg druk op de vlucht! Alles prima verlopen en nu lekker nagenieten 🇺🇸☀️🤩
  15. Petra:
    4 maart 2023
    Geniet van jullie laatste dag en een heel goede terugreis!
  16. Fam. Rijpsma:
    7 maart 2023
    De laatste dag nog even kunnen shoppen 🛍️🇺🇸
  17. Sandra Daalen:
    4 maart 2023
    Goeie reis. Jullie hebben een geweldige vakantie gehad. Was heel leuk jullie reisverslagen elke dag te lezen. Leuke herinneringen ook🙂
  18. Fam. Rijpsma:
    Het was idd GEWELDIG San ☀️😘
  19. Loes:
    4 maart 2023
    Zo jammer voor jullie dat het er al weer op zit, maar we hebben heerlijk met jullie meegenoten 😊 Geniet nog even en een goede reis terug! Tip van oma doe warme kleren aan want het is hier koud 🥶 Tot gauw allemaal! Veel liefs van oma en ons 😘
  20. Fam. Rijpsma:
    Fijn om ook weer thuis te zijn Sis ❤️🤩
  21. Kees van den Aardweg:
    7 maart 2023
    Welkom thuis en lekker nagenieten. Wij hebben meegenoten van jullie prachtige reis met iedere dag een actueel verslag omlijst met mooie foto’s. Hulde 😇 en nogmaals dank daarvoor..