Zaterdag / Zondag: 4 en 5 maart 2023: Miami - Eindhoven

7 maart 2023 - Eindhoven, Nederland

Voor de laatste keer … Goedemorgen vanuit 🇺🇸 Miami Springs. Een perfecte locatie om te overnachten voor vertrek (of aankomst) dichtbij Miami International Airport ✈️

Prima geslapen en goed ontbijt 🥞 Wij zijn aan de vroege kant, maar moeten de huurauto bij Alamo nog inleveren en dan helemaal door naar de andere kant van het vliegveld! De kilometerstand van de Ford Expedition stond bij vetrek op 59.043 mijl en aan het einde op 60.693 mijl. Totaal 1.650 mijl gereden! In kilometers is dat: 2.655! Wat een bakbeest was het weer en wat heeft Hank weer TOP gereden! Met pijn in zijn en ons hart leveren wij de "bolide" weer in en maken we nog één keer een gezamenlijke foto 💛

E4B90DC7-D213-4081-BB69-AE20035404EE
De vakantie zit er nu toch echt op … Zondag thuisgekomen. Alle was is weer schoon en fris en maandag Jinxy 😻 opgehaald. Wat hebben we het HEERLIJK gehad. GENOTEN van the Sunshine State Florida en van elkaar 🇺🇸☀️❤️🤩

image0

Bedankt voor het volgen en jullie lieve berichtjes! Deze vakantie hadden wij echt even nodig #dankbaar 🙏🏻❤️

25B34984-D668-4B67-9013-64330656E453

1. Monique:
    7 maart 2023
    Het was super leuk om een beetje mee op reis te gaan met jullie, wat een mooie herinneringen hebben jullie gemaakt! ! Welkom thuis.
  2. Fam. Rijpsma:
    Home sweet home, memories ❤️🇺🇸🤩
  3. Petra:
    7 maart 2023
    Welkom thuis. Het was leuk om als start van de dag jullie reisverslag te lezen. Wat een leuke reis was het, mooi dat jullie zo genoten hebben.
  4. Fam. Rijpsma:
    Ja Peet het was HEERLIJK ❤️🇺🇸 Ook weer fijn om thuis te zijn 🤩
  5. Moon:
    7 maart 2023
    Dat neemt niemand jullie meer af lieverds!
    Nu back to normal, even schakelen maar weer vooruitkijken naar nieuwe avonturen en herinneringen.
    😘
  6. Fam. Rijpsma:
    Zeker Simone! Wij hebben weer mooie herinneringen gemaakt samen ❤️🇺🇸🤩
  7. Marco Esther Julia en Mees:
    7 maart 2023
    Wat n schitterende reis, hartstikke leuk zo met elkaar weer. Prachtig!
  8. Fam. Rijpsma:
    Het was HEERLIJK mac ❤️🇺🇸🤩
  9. Marga:
    7 maart 2023
    Welkom thuis, en genoten van jullie verslagen.
  10. Fam. Rijpsma:
    Dank je wel Marga 😘 Het blijft een HEERLIJK land 🇺🇸🤩☀️
  11. Sandra Daalen:
    7 maart 2023
    Fijn dat jullie het zo goed gehad hebben en genoten hebben.Welkom thuis.
    Leuk om jullie verhalen zo te lezen🙂😘
  12. Kees van den Aardweg:
    8 maart 2023
    Nu ik dit verslag wat aan de late kant lees zijn jullie alweer enkele dagen thuis en vielen wat het weer betreft niet bepaald met je neus in de boter…
    Nogmaals veel dank voor jullie gezellige verslagen met mooie foto’s, we hebben er op afstand net zoveel van genoten als jullie in werkelijkheid. En nu aan de slag!