Zaterdag 7 oktober 2023: Chicago - A’dam - Eindhoven

7 oktober 2023 - Eindhoven, Nederland

Heerlijk (uit)geslapen! Vandaag is het dan alweer tijd om te vertrekken 🛫 en is de vakantie voorbij 🇺🇸🇨🇦 Aan alle leuke dingen komt een eind en de herinneringen blijven #Memories 💕

Na een goed ontbijt hebben we de koffers ingepakt en in de auto gezet! We vlogen pas om 18.00 uur dus nog één keer naar een outlet gegaan dichtbij O’Hare International Airport Chicago 🤣 Het lijkt alsof we veel hadden gekocht deze reis, maar het ging hoofdzakelijk om wat kleding, sokken en ondergoed van Tommy Hilfiger en kaarsen, zeepjes en handgel van Bath & Body Works  en magneten 🧦👔👚🕯️ 🧽🧴Oh ja en Star Bucks espresso kopjes 🤣

Rond 14.15 uur zijn we richting de Airport gereden en de auto (helaas) weer moeten inleveren. In het totaal hebben wij 2.553 kilometer gereden.

265FE2CF-9724-4F6C-AF27-B3D95AD45E5F
Alles zelf inchecken en daar zagen we dat (o)ma d’r koffer iets te zwaar was … Terwijl zij zelf bijna niets had gekocht, maar wel een tas vol spullen van Ruben (om alvast mee terug te nemen voor hem) in haar koffer had gedaan. Om problemen te voorkomen snel het een en ander overgeladen naar een van onze koffers 🧳 🛄 Labels aan de koffers en door de douane! Hank en Fleur hadden de paspoorten met de daarbij behorende instapkaart aan ons gegeven en daar stond ik dan … De douanier gaf aan dat het bij mij niet klopte … Paspoort en instapkaart namen kwamen niet overeen. De douanier zei: You are not Hank?!  Ik zo nee … Bleek ik de instapkaart van Hank te hebben. Hij maakte nog een grapje en kon er wel heel erg om lachen 😜 Verder ging alles wederom erg snel!

Richting de gate kwamen wij een Star Bucks tegen. Een laatste poging dan! En ja hoor ze waren er!! Zelfs (o)ma was blij dat we ze eindelijk hadden gevonden en heeft ze ons als cadeau en afsluiting van de vakantie gegeven! Zo lief 💕

4C8F9989-27BE-44D9-9995-51564B35C36B
Uiteindelijk zijn we om 19.00 uur (🇺🇸 tijd, het was daar 7 uur vroeger dan in 🇳🇱) vertrokken en om 09.30 uur zijn we geland 🛬 Terug in Nederland!

Wat hebben wij het weer HEERLIJK  gehad en zo fijn dat (o)ma is meegegaan! Ze heeft er van genoten 🤩 Ook zo fijn (daarom gingen wij) om Ruben weer even te zien! We hoeven ons geen zorgen te maken! Butler University ziet er GEWELDIG uit en Ruben GENIET daar volop 💙🇺🇸

Deze reis was wederom erg leuk om voor te bereiden en dit samen te ervaren. GENOTEN!!! Bedankt Hank voor het rijden.  Je bent een TOP chauffeur en (o)ma, Fleur en Job voor de gezelligheid en de goede zorgen ❤️🇺🇸🤩

E6538A6A-8CD4-46BB-B371-63D441DA5E5092AA0EF2-C1AE-4B38-A067-E63A9AA7137E

1. Edwin Erhardt:
    9 oktober 2023
    Welkom thuis. Mooie reis, mooie foto’s en mooie herinneringen samen met (O)ma. 🙏😘
  2. Fam. Rijpsma:
    Dank voor het volgen! Wij hebben genoten ❤️🇺🇸
  3. Kees van den Aardweg:
    9 oktober 2023
    Mijn app’je aan Els is achterhaald door dit verslag want jullie zijn al thuis!
    Wees ervan overtuigd dat ik met jullie heb meegenoten en wat lijkt die roadtrip weer snel te zijn gegaan. Jullie boffen met dit weer (wij ook hoor!) want het lijkt wel Indian Summer…
  4. Fam. Rijpsma:
    10 oktober 2023
    Ja aan de reactie van jou te lezen heb je ons goed kunnen volgen! Dank je wel voor je leuke reacties! Wij genieten nog even na ❤️🇺🇸
  5. Ray en yvonne:
    9 oktober 2023
    Welkom thuis en weer mooie herinneringen/ foto's gemaakt en in het bijzonder met oma erbij 👍👍👍
  6. Fam. Rijpsma:
    Dank je wel! Weer mooie herinneringen gemaakt ❤️🇺🇸
  7. Petra:
    9 oktober 2023
    Welkom thuis en fijn dat jullie allemaal zo genoten hebben. Zo leuk dat jullie dit samen met oma hebben kunnen meemaken. Dit is iets om nooit te vergeten. 😘
  8. Fam. Rijpsma:
    10 oktober 2023
    Dank je wel Peet! Ja het was echt een bijzondere reis om te doen samen met ma! We hebben genoten ❤️🇺🇸 Jullie ober een paar dagen! Lekker genieten in “The City That Never Sleeps” New York 🇺🇸🤩
  9. Loes:
    9 oktober 2023
    Fijn dat jullie weer thuis zijn en bedankt allemaal voor de lieve zorgen voor oma 😘
  10. Fam. Rijpsma:
    10 oktober 2023
    Ja sis je hebt de verhalen al wel gehoord! Het was echt geweldig om dit samen met ma te kunnen doen ❤️🇺🇸
  11. Monique:
    9 oktober 2023
    Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt en wat een mooie herinneringen ❤️
  12. Fam. Rijpsma:
    Dank je wel Monique! Wij zijn nog even aan het nagenieten. Genoten ❤️🇺🇸
  13. Sandra Daalen:
    10 oktober 2023
    Wat een leuke foto's weer en welkom thuis. Jullie hebben echt genoten zo te lezen en te zien.
  14. Fam. Rijpsma:
    Dank je wel San! Nog even aan het nagenieten! Wij hebben genoten ❤️🇺🇸
  15. Marga:
    10 oktober 2023
    Wat een heerlijke reis hebben jullie met z’n alle gemaakt, iets wat een mooie herinnering zal zijn. Ik heb genoten van de blogs en zal weer af moeten kicken van de dagelijkse gang van zaken.
  16. Fam. Rijpsma:
    Genoten ❤️🇺🇸
  17. Marjolein stuive:
    10 oktober 2023
    Ik zag dat jullie weer thuis zijn. Super leuke reis en mooie foto's. Waar gaat de volgende reis naar toe?
  18. Fam. Rijpsma:
    10 oktober 2023
    Ja weer thuis! Home sweet Home ❤️ nog geen plannen Marjolein …
  19. Ria:
    14 oktober 2023
    Beter laat dan nooit. Ik heb net de laatste verhalen gelezen en er weer van genoten. Wat heerlijk dat jullie het zo goed gehad hebben en alle respect voor ma[oma] dat zij zo goed meekon. Ik ben na 5 dagen Berlijn moe,maar heb genoten, veel gezien en getroffen met het weer.Jullie allemaal weer aan het werk en nagenieten van een mooie reis met fijne herinneringen aan Ruben.Liefs Ria
  20. Fam. Rijpsma:
    16 oktober 2023
    Ja het was heerlijk Ria en inderdaad respect voor (o)ma! Het was heerlijk zo samen en Ruben geniet van zijn tijd daar. Wat een mooie en nette Universiteit. alles prima geregeld daar. Zo fijn voor hem (en ons). Dat is zo’n mooie ervaring 🇺🇸 Wij genieten nog even na 🤩 Wat fijn dat het zo leuk is geweest in Berlijn. Kan je ook weer fijn op terugkijken! Liefs van ons 😘