Dinsdag 21 februari 2023: Kissimmee - Ocala National Forest

22 februari 2023 - Ocala, Florida, Verenigde Staten

Na een goede nacht zijn weer allemaal uitgerust, na een geslaagde dag in Walt Disney World. Ons laatste ontbijtje gehad in het hotel! Hank had nog een klein ongelukje gehad in de ontbijtzaal met een te laag hangende lamp 💡 Gelukkig niets aan de hand behalve dat de lamp naar beneden is gevallen 🤣🤣 Op het terrasje buiten hebben wij dit keer ons ontbijt opgegeten. Hier kregen we nog een bezoekje van een eekhoorn 🐿️ We zijn er weer klaar voor. De koffers in de auto, uitchecken en een koffie to go mee. Het was een prima hotel 👌🏼🇺🇸

5DF9AB60-95D8-466C-9030-9DDC52874BC0

Onderweg nog boodschappen gedaan bij Walmart en daarna richting WonderWorks Orlando. In WonderWorks Orlando is niets wat het lijkt. Het begint al met het gebouw op zich, een wit gestuukt landhuis dat op zijn kop staat.  Dit “landhuis” voor het brein', zoals ze zichzelf noemen, is speciaal gericht op de wondere wereld van wetenschap en natuur en de verbeelding van de mens te stimuleren!

BAA2EF99-B806-41BC-94C2-11955193CB80

Het was alweer 12.30 uur dus tijd om door te gaan naar Ocala National Forest. Onderweg nog even geluncht bij de SubWay. Helaas een verkeerde route genomen zodat wij later aankwamen bij Silver Spring State Park in Ocala. Hier hebben we toch nog een leuke trail kunnen lopen!

05642D95-06EA-41CE-9067-E3D778295EE0
Na een fijne en mooie trail zijn we richting ons hotel gegaan: Equus Inn. Wat een mooi en schoon hotel! Hier een paar kiekjes 🤩

090A923B-50BA-4942-9CBC-BECCECCD36D8
Het inchecken ging erg snel en dit keer hoefden wij geen borg te betalen. Nog even opfrissen en dan lekker rustig eten!! Recht tegenover ons hotel zit een leuk restaurantje: Amrit Palace (Cuisine of India). Deze had Job gevonden op tripadvisor. Het eten was inderdaad erg goed en nu een keer met een lekker glaasje bier 🍻🍻 Dank je wel Job & Fleur voor deze heerlijke traktatie 🍴💛

076CB9F4-5508-4590-AEC8-769C156A634B
Ter afsluiting nog een ijsje gehaald. Wederom een dag met een gouden randje in 🇺🇸❤️

1. Annelies:
    22 februari 2023
    Inderdaad een dag met een gouden randje !
    Zo leuk om een kijkje in jullie reis te hebben, ik geniet mee ❤️
  2. Fam. Rijpsma:
    Ja het is ook zo fijn Annelies ❤️🇺🇸🤩
  3. Marga:
    22 februari 2023
    Heerlijk hoor, weer een paar dagen genoten van jullie reis avontuur.
  4. Fam. Rijpsma:
    Ja heerlijk hè Marja om zo mee te reizen 🇺🇸😘
  5. Kees van den Aardweg:
    22 februari 2023
    We reizen in gedachten gewoon met jullie mee, zo leuk allemaal omschreven! Moeten jullie in hotels wel eens borg betalen, beetje vreemd van die Yankees. Met creditcard hoeft dat toch doorgaans niet? Maar dit terzijde.
  6. Fam. Rijpsma:
    24 februari 2023
    Dank je wel ome Kees! Sinds covid moet je helaas borg betalen ondanks het gebruik van een creditcard .. Maar goed het is een reservering en die gaat er na 2 werkdagen weer af! Wij blijven genieten ❤️😘