Zondag 19 februari 2023: Kissimmee - Orlando - Kissimmee

20 februari 2023 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Het was weer een prachtige, zonnige ochtend ☀️☀️ in Kissimmee! Een mooie dag om verder te gaan met onze planning voor vandaag.

Rond 09.00 uur zijn wij gaan ontbijten en na ons lekkere ontbijtje zijn we nog even rondom het hotel geweest. Na een dik halfuurtje kwamen wij rond 11.30 uur aan bij de Premium Outlet in Orlando. Hier zijn de mannen prima geslaagd en hebben ze mooie sneakers en (sport)kleding kunnen kopen!

Hierna zijn we door gegaan naar een andere mega outlet: International Outlet Orlando. De mannen zijn gaan lunchen en daarna doorgegaan naar de shooting Range in Orlando.  Zij hebben hier genoten 🔫🔫🔫  Het was voor Job  de eerste ervaring op een shooting range met een tommy gun,  assault rifle en een shotgun. Zij hebben er een fijne mannenmiddag van gemaakt 🤩🇺🇸

4A8E81A0-70E6-4D73-A1F5-6B5B026887E0

De dames hebben de hele middag kunnen shoppen en zijn goed geslaagd!  Echt een super outlet met mega kortingen. Lekker samen genoten van een meidenmiddag 🛍️🛍️

B8C77CD9-825D-46DA-A389-74508E9CDEBC

Daarna hebben we samen gegeten bij een Japans restaurantje: Sarku. Heerlijke bief reepjes, garnalen of kip met rijst of noodles en salade. Het was heerlijk. Zeker dat je beseft dat je vanmorgen alleen maar een ontbijt hebt gehad! Deze outlet was zo leuk dat er geen tijd was om te gaan lunchen of zelfs een plaspauze te nemen 😂😂

Weer een mooie dag gehad in Orlando 🇺🇸 Na het avondeten zijn wij weer  richting “ons” hotel in Kissimmee gegaan waar we nog wat hebben gedronken en “De Mol” hebben (terug) gekeken. Morgen wederom op tijd op voor een magische dag in Walt Disney World: Magic Kingdom. Richting de outlets reden wij vandaag al onder brug door van Walt Disney World 🤩

A03AAB97-D8E0-40C4-A4B0-CD097C10948D

Voor nu welterusten uit het gezellige Orlando 🇺🇸❤️

1. Edwin Erhardt:
    20 februari 2023
    Shop till you drop !!! 🤣 Altijd lekker. Veel plezier in Orlando.
  2. Fam. Rijpsma:
    Inderdaad heerlijk shoppen 🛍️🛍️
  3. Petra:
    20 februari 2023
    Leuk om die stralende gezichten van de mannen te zien als ze een echt geweer mogen vasthouden 😃. Jullie meiden lekker weer jullie kleding kast aangevuld.
  4. Fam. Rijpsma:
    21 februari 2023
    Ja de mannen hebben weer genoten en wij hebben ook even heerlijk kunnen shoppen 🛍️🤩
  5. Marjolein stuive:
    20 februari 2023
    Past dat allemaal nog wel in de koffer?
  6. Fam. Rijpsma:
    21 februari 2023
    Ja hoor! We hebben nog genoeg ruimte in de koffer 😂🛍️
  7. Sandra Daalen:
    20 februari 2023
    Leuke foto's. Jullie zijn echt aan het genieten.🥰
  8. Fam. Rijpsma:
    Gewoon heerlijk 🇺🇸😍
  9. Annelies:
    Heerlijk zo’n dagje ❤️
  10. Fam. Rijpsma:
    Ja echt heel fijn 🛍️❤️🇺🇸
  11. Kees van den Aardweg:
    20 februari 2023
    Hoort er ook bij, dagje shoppen nietwaar? Altijd weer verrassend die Amerikaanse outlets met soms fabelachtige prijzen. En je kan er ook zo gemakkelijk een wapen kopen... De mannen hebben goed geoefend, dus wat let jullie? 😂
  12. Fam. Rijpsma:
    21 februari 2023
    Ja de prijzen in de outlets zijn prima 🛍️ Een wapen mee zouden ze wel wat vinden 🤣🤣
  13. Loes:
    21 februari 2023
    Mooie verdeling die mannen en vrouwenuitjes 👍🏻🤣😘
  14. Fam. Rijpsma:
    22 februari 2023