Vrijdag: 17 februari 2023: Pembroke Pines - Kissimmee

18 februari 2023 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Goedemorgen vanuit Pembroke Pines. Wat hebben wij allemaal (ondanks de drukke ligging van het hotel) lekker geslapen! Vandaag een frisse nieuwe dag. Het ontbijt bij de meeste hotels is na Covid niet zo geweldig. Dus zelf voor een ontbijtje gezorgd en lekker opgegeten bij het zwembad. Rustig de dag kunnen starten met elkaar ❤️

7838CA46-D0D6-4EC8-AC2A-0FF3BE746EE7

Hierna zijn we naar Sawgrass Mall Outlet gegaan om wat te shoppen 🛍️ En natuurlijk bij Bath & Bodyworks geweest 😍

2323991B-2CAA-442B-8561-6D69F4642E80

Ook Cracker Barrel is altijd leuk! Bij Deerfield is een mooie Cracker Barrel dus daar zijn wij eventjes geweest om Job te laten zien en de traditionele foto te maken in de schommelstoel En voor Hank hadden ze daar speciaal voor hem een eigen drankje: Hank’s. Deze konden wij niet laten staan en hebben we meegenomen om een keertje te proberen 🍻

8505E041-A7A0-40D8-95C3-D9E25FCDAFE9

Nog even in de buurt een broodje gegeten en vanuit hier via de kustlijn Ocean Drive 1A1 richting het Noorden. Wat een mooie route met schitterende huizen en jachten 🛥️ 🛥️

48C4EE2E-7000-4A2C-976E-CCF291FD53A0

Het is erg mooi om deze route te rijden, maar om toch wat sneller bij Manatee Observation and Education Center te zijn, hebben we besloten om North Highway 95 te volgen! Helaas was het Observation Center al gesloten … Nog wel wat kunnen bekijken bij het Observation Center, maar helaas geen Manatee gezien. Later deze week gaan wij naar Crystal River en daar gaan we ze zeker spotten! Toch leuk om hier even te zijn geweest.

1959E1D3-6AD1-4AC0-B2A2-55C1BE7F75AC

Vanuit  Port Pierce rijden we door naar Kissimmee. Rond 19.30 uur komen we aan bij ons hotel en kunnen we wederom vlot inchecken! Even snel opfrissen en door naar KFC om wat te eten.

6F07E37B-291D-4CB8-9BF1-46DA4B5270D9

We willen het vanavond niet te laat maken, want morgen willen wij op tijd ontbijten om daarna door te gaan naar Titusville waar het Kennedy Space Center ligt. Wij hebben weer genoten van deze dag in Florida met veel gezelligheid! Wat is het toch fijn om dit met elkaar te kunnen en mogen doen 🇺🇸💛

1. Edwin Erhardt:
    18 februari 2023
    Dat ziet er allemaal goed uit!
  2. Fam. Rijpsma:
    Heerlijk 🇺🇸🤩
  3. Monique:
    18 februari 2023
    Wat een mooie dagen al!! Genieten samen.
  4. Fam. Rijpsma:
    Doen we Monique ☀️🤩
  5. Charnelle:
    18 februari 2023
    Leuke foto's! Zat Job zijn favoriete shirt erbij ;)
  6. Fam. Rijpsma:
    18 februari 2023
    Wel gezien, maar we gaan over 2 weken naar een wedstrijd van Miami Heat dus misschien dan een mooi shirt kopen 😍
  7. Kees van den Aardweg:
    18 februari 2023
    Nog maar kort van huis en alweer zo veel interessants gezien. We zijn benieuwd hoe jullie het Kennedy Space Centre zullen ervaren. Daar kan het heel erg druk zijn. Succes!
  8. Fam. Rijpsma:
    18 februari 2023
    Ja al veel gezien! Nu hebben we vier dagen rondom Kissimmee! Het is in het algemeen hier nu minder druk dus we gaan het zien vandaag of het er druk is! In ieder geval gaan we weer een dagje genieten 🇺🇸🤩
  9. Marga:
    18 februari 2023
    Wat een heerlijke dag weer, in de Sawgrass liggen onze voetstappen ook, heel wat uurtjes doorgebracht.
  10. Fam. Rijpsma:
    18 februari 2023
    Ja een leuk winkelcentrum is Sawgrass! Even bij Bath & Bodyworks geweest🤩 We zijn er een kleine 2 uurtjes geweest! Nu op naar Kennedy Space Center! Zin in 😍
  11. Sandra Daalen:
    Wat een leuk reisverhaal weer. Veel plezier bij het Kennedy Spacecenter 🥰
  12. Fam. Rijpsma:
    Ja het was weer een heerlijke dag San 🇺🇸🤩
  13. Moon:
    18 februari 2023
    Heerlijk om zo mee te genieten!
    Nu al zoveel beleefd, geweldig! ❤️
  14. Fam. Rijpsma:
    19 februari 2023
    Ja super leuk dat jij ons volgt Simone 😍 Het is ook zo leuk om dit samen met de kids te kunnen en migen doen ❤️