Donderdag: 16 februari 2023: Amsterdam- Newark - Miami

17 februari 2023 - Pembroke Pines, Florida, Verenigde Staten

Om 09.15 uur zijn we vertrokken naar Newark. Een prima vlucht. Veel ruimte (nog niet voor de helft vol). Wij kregen een gratis upgrade voor plaatsen met extra beenruimte. Echt ideaal 👌🏼Lekker kunnen relaxen, slapen en eten.

A7F2D955-FC90-4549-8024-689B58D202F5

We waren rond 11.30 uur Amerikaanse tijd in Newark waar wij een tussenstop hadden van 1 uur en 20 min. Gelukkig allemaal net haalbaar om op tijd te zijn voor onze vlucht naar Miami. Om 16.00 uur zijn we dan op Miami International Airport. En jawel (we moesten even wachten) maar alle koffers  lagen op de loopband. Daarna de route  volgen van  Miami-Mover voor het ophalen van onze huurauto bij Alamo. Alles stond prima aangegeven. Hank kan weer lekker rijden in “zijn” 🇺🇸 bolide. Deze keer een Ford Expedition met nog weinig kilometers. Tip: Navigatiepakket huren is niet nodig. Op deze auto’s zit het er standaard in en werkt prima!

AF2993DE-5D03-4489-9446-330F6CEB807C

8935C11D-7C4F-41F7-AF9D-D8E945A7B97D

Het was ontzettend druk in Miami … Hier hebben we wel eventjes vastgestaan! Eenmaal uit de stad zijn we naar Walmart Supercenter gereden voor wat boodschappen voor onderweg (koelbox, drinken,  brood, beleg, fruit en wat lekkers). Hierna direct doorgereden om in te checken bij ons hotel in Pembroke Pines. Even opfrissen en wat eten bij de Longhorn in Pembroke Pines. Het was heerlijk 😍

9EBE528B-F7F9-41D2-9059-99876627CC56

Rond 22.00 uur zijn we weer richting het hotel gegaan in Pembroke Pines. Wij zijn inmiddels meer dan 24 uur op ...

BA67DBE5-A5F0-4D1D-B8EA-FC6DCD824BD6

Even opfrissen, de koffers herindelen en lekker slapen. Morgen via de oostkust van Florida richting Kissimmee. Een rustige dag om van alles te kunnen bekijken! Nu lekker slapen ... Wij zijn op 💤😴

1. Sandra Daalen:
    17 februari 2023
    Wat goed te lezen, dat jullie goed zijn aangekomen. Veel plezier. Geniet ervan.
    Altijd lekker om bij een steakhouse te gaan eten en zéker in the USA.
    Lieve groet van ons alledrie 😘
  2. Fam. Rijpsma:
    17 februari 2023
    Het was idd heerlijk! Deze stond goed aangeschreven in recensies!
  3. Moon:
    17 februari 2023
    Wat fijn dat alles vlot is verlopen! Nu kan het echte genieten en mooie herinneringen maken gaan beginnen!
    Heel veel plezier! 😘
  4. Fam. Rijpsma:
    17 februari 2023
    Inderdaad nu lekker gaan genieten van het moois hier in Florida 🤩🇺🇸 Dank je wel Simone 😘
  5. Petra:
    17 februari 2023
    Fijn om te lezen dat de reis goed is verlopen. Nu kan het echte genieten gaan beginnen. Heerlijk om elke ochtend wakker te worden en jullie verhalen te lezen. Have fun! 😘
  6. Fam. Rijpsma:
    17 februari 2023
    Alles prima verlopen! Een vermoeiende reis maar nu kunnen we dan eindelijk gaan genieten van het mooie Florida 🇺🇸🤩 Jullie ook veel plezier in 🇦🇹 😘
  7. Douwe Rijpsma:
    17 februari 2023
    Mooi dat de reis vlot ging. Lekker uitrusten en dan gaan genieten. Veel plezier!
  8. Fam. Rijpsma:
    Wij gaan lekker genieten Douwe! Dank je wel 😘
  9. Kees van den Aardweg:
    17 februari 2023
    Een goed begin is het halve werk. En nu het begin zo soepeltjes is verlopen gaat de rest van jullie fantastische reis natuurlijk ook helemaal volgens plan. Heel veel succes en vooral plezier.
    Warmond, Irene en Kees
  10. Fam. Rijpsma:
    17 februari 2023
    Ja heerlijk dat alles goed is verlopen! Nu kan het genieten gaan beginnen 🇺🇸🤩 Leuk dat jullie ons volgen 😘
  11. Marga:
    17 februari 2023
    Heerlijk dat alles zo goed verlopen is, en nu heerlijk gaan genieten van deze reis. Fijn om onder het genot van een bakkie koffie jullie verhaal te lezen.
  12. Fam. Rijpsma:
    Ja heerlijk om weer in 🇺🇸 te zijn. Zeker met dit heerlijke weer ☀️😘
  13. Charnelle:
    17 februari 2023
    Fijn om te lezen dat de reis goed is gegaan. Heel veel plezier en voorzichtig <3
  14. Fam. Rijpsma:
    Wij gaan geniet en zijn voorzichtig Charnelle! Dank je wel 😘