Zondag 1 oktober 2023: Indianapolis

1 oktober 2023 - Speedway, Indiana, Verenigde Staten

Vandaag wederom geen wekker gezet! Gezellig ontbeten samen en rond 11.30 uur zijn Hank, Fleur & Job vertrokken naar Ruben en daarna met z’n viertjes naar het Lucas Oil Stadium voor een American Football wedstrijd 🏈🏟️

Hieronder het verslag van hun belevenissen:

• Voordat we vertrokken naar de wedstrijd hadden we nog snel even een YouTube video gekeken met uitleg van American Football. We zijn om 11.30 uur met de auto vertrokken naar Butler University om Ruben op te halen en daarna door naar de American Football Game in het Lucas Oil Stadium. 🏈 Het was een wedstrijd tussen Indiana *Colts* VS Los Angeles *Rams*, de game begon om 13.00 uur. Ruub had bij het bestellen van de kaartjes ook direct een parkeerticket gekocht, erg fijn! Een QR-code scannen via de telefoon en we konden de parkeergarage in. Voordat de wedstrijd begon werden er weer de nodige foto’s gemaakt en hebben we een drankje in een Colts beker gehaald. Leuke souvenier voor thuis. Grappig want het thuisteam heeft een blauw tenue en ook ik had toevallig iets blauws aan. 💙Wat een mega stadion is het Lucas Oil, er kunnen zo’n 70.000 man in. We zaten bovenin, konden het veld goed zien. Alleen de bal was erg lastig te volgen, je moest je goed concentreren. Waarbij we in het begin dachten dat het een verloren zaak zou zijn voor de Indiana Colts, omdat de Rams er goed voor stonden namelijk 0-23 werd het toch nog een spannende wedstrijd. Voor ons zat een echte fan, aan zijn bewegingen, uitdrukkingen en geschreeuw konden we wel opmaken of het juist goed of niet goed was. 😂 De Colts kwamen terug met 23-23 waarna overtime volgde. Helaas scoorden de Rams en was het spel afgelopen. Ondanks dat bleef de sfeer super onder de supporters
  • .d71c25dc-08f5-414e-88a6-5ba54696b480
    We liepen terug naar de auto om 17.00 uur en wilden de parkeergarage verlaten. Echter was Ruben z’n telefoon waarop de QR-code stond leeg en we hadden geen wifi om de code op te zoeken… Gelukkig stond er een lieve meneer bij de poortjes die zonder problemen voor ons de slagboom omhoog wilde doen, fieuw kwamen we goed weg! 😆

Rond 17.30 uur waren ze weer terug en zoals je boven kon lezen hebben ze een super leuke dag gehad 🇺🇸🤩

Mama en ik hebben rustig aan! En vandaag heb ik haar haren weer in de krul gezet! Al zeg ik hetzelf het ziet er weer TOP uit! De kapster van mam zal tevreden zijn. Gelukkig was mama er ook heel blij mee 🤩

56E75DE2-2D3C-4EB5-B54F-18417775DFDB

Daarna heeft (o)ma lekker haar puzzelboekje gepakt en zat ze lekker te relaxen 😎 Ik heb ondertussen wat foto’s van het huis gemaakt, de laatste was gedaan en ook even mijn haren gedaan.

DB7054D9-602A-4C92-82C6-E34279BCD822

Helaas is Job niet helemaal fit teruggekomen en is even gaan liggen! Het was schijnbaar ook erg koud in het Stadion 🏟️ De airco stond daar te loeien!

Wij hebben buiten in het zonnetje ☀️ even gezellig geborreld!  Vanavond hebben we lekker thuis gegeten. Dit keer eten gehaald bij Popeyes 🍗  Het was heerlijk en als toetje hadden we een heerlijk taartje 🥧

Wij hebben weer een gezellige avond gehad! Helaas was het weer tijd om Ruben naar de universiteit te brengen, want morgenvroeg heeft hij weer gewoon lessen!

IMG_7546

Het was een gezellig en rustige dag in Indianapolis 🇺🇸😘

1. Annelies:
    3 oktober 2023
    Klinkt als een heerlijke dag voor allemaal....lekker relaxt ❤️
  2. Fam. Rijpsma:
    Ja het was een heerlijke dag Annelies ❤️
  3. Loes:
    3 oktober 2023
    Leuk om zo’n wedstrijd mee te maken en wat knap dat ze van 23-0 achterstand nog naar 23-23 zijn gekomen! Ze hadden dan eigenlijk ook moeten winnen 🤣 Fijn dat wij elkaar even in de tussentijd gesproken hebben sis en mama 😘
  4. Fam. Rijpsma:
    6 oktober 2023
    De wedstrijd vonden ze echt geweldig om te zien! Wij lekker aangerommeld, fijn 😻
  5. Sandra Daalen:
    3 oktober 2023
    Gaaf om zo'n wedstrijd mee te maken en wederom weer leuk foto's. Leuk huis hebben jullie gehuurd.🥰
  6. Fam. Rijpsma:
    Ja een herlijk huis San 💛
  7. Kees van den Aardweg:
    3 oktober 2023
    Geen dag hetzelfde op een roadtrip, dat blijkt maar weer want zelfs een spannende wedstrijd stond op het programma én de kapster 🤣. Telefoon leeg? Altijd handig om die in de auto ook te kunnen opladen en daarvoor een snoertje bij je te hebben. Of zitten er in Amerikaanse auto’s geen stopcontact meer voor de sigaretten aansteker omdat het roken helemaal uit de ban is?

of zitten er geen
  8. Fam. Rijpsma:
    Wel stopcontacten maar geen oplader mee 🤣 Een heerlijk dagje 🇺🇸😘
  9. Douwe Rijpsma:
    3 oktober 2023
    Weet je nog, Hank? Miami Dolphins....
  10. Fam. Rijpsma:
    Ja dat vond Hank ook geweldig 🤩