Zaterdag 30 september 2023: Indianapolis

30 september 2023 - Indianapolis, Indiana, Verenigde Staten

Wat was het fijn zo samen gisteren ❤️ Ruben heeft vannacht bij ons geslapen. Heerlijk! Voor het eerst vanmorgen geen wekker die afging! Hank en ik waren rond 08.30 uur wakker en hebben voor een lekker ontbijtje gezorgd. Bij het ontbijt hebben wij de planning van de aankomende dagen even met elkaar doorgenomen. Ruben heeft namelijk ook nog gewoon lessen te volgen en daar omheen hebben wij een beetje een planning gemaakt.

Vandaag stond de Premium Outlet Indiana op de planning! Ruben had van alles nodig dus daar zijn wij voor op pad gegaan. Rond 12.00 uur zaten wij met z’n allen weer in de auto 🚘 Het was ongeveer 40 minuten rijden!

150FD9BD-0619-4C1F-8334-DDEF059729A3

Ruben is goed geslaagd (rugzak, slippers, onderbroeken, trui en shirt) 🛍️ De rugzak had hij van (o)ma cadeau gekregen. Ook Hank en Job zijn goed geslaagd (vest, trui, shirts en onderbroeken). Fleur en ik hebben weer heerlijke dingetjes gekocht bij onze favoriete winkel Bath & Body Works 🕯️ 🧽🧴💕 Fleur heeft nog een mooie zonnebril van Tommy Hilfiger gekocht (cadeautje van ons) en ik een leuk vestje van Tommy Hilfiger! Het was een leuke, kleinschalige outlet!

1ADC6CEE-5C99-4E95-833B-C1298199666E

Het was inmiddels al 16.30 uur dus zijn wij nog even gaan eten bij Panda Express. Het is een soort chinees! Echt heerlijk, (o)ma zat ook te genieten!

02C3D013-54E7-4B0A-AC55-7A55F8F16FEA

Daarna zijn wij door naar huis gereden en hebben we de spullen van Ruben opgehaald want hij gaat weer terug naar de Campus. Hij heeft vanavond daar een feestje 🍾 🍾 Hank en ik hebben hem even weggebracht.  Fleur, Job en (o)ma zaten te genieten op het terras van een  wijntje🍷 een biertje 🍺 en het zonnetje ☀️☀️ Wat is het hier toch heerlijk weer!

IMG_2824

Verder hebben we wat wasjes gedraaid en een heerlijke rustige avond gehad! Relaxen in 🇺🇸🤩

1. Petra:
    1 oktober 2023
    Wat leuk om al die stralende gezichten te zien! 😀
  2. Fam. Rijpsma:
    1 oktober 2023
    Ja het is ook zo fijn om Ruben hier zo gelukkig te zien ❤️
  3. Marga:
    1 oktober 2023
    Wat heerlijk zo’n relax dag en lekker shoppen is ook niet verkeerd😀 Panda Express ook een favoriet van ons
  4. Fam. Rijpsma:
    1 oktober 2023
    Ja het is echt heerlijk! Mijn moeder heeft echt genoten 💛🇺🇸
  5. Kees van den Aardweg:
    1 oktober 2023
    Het kopen gaat jullie goed af 🤣. En wat leuk een rugtas van oma voor Ruben. Hebben wij ook ooit gekocht bij Walmart, dat was een Kipling. En oh toeval, die hebben we deze week net geschonken aan de kringloop te Katwijk. Want wij zijn heel erg aan het ontspullen in verband met onze komende verhuizing “Terug naar Oegstgeest”. En jullie intussen maar genieten van deze bijzondere roadtrip.
  6. Fam. Rijpsma:
    1 oktober 2023
    Ja zo leuk om ma met haar kleinzoon te zien en te genieten samen ❤️
  7. Ria:
    1 oktober 2023
    Wat heerlijk jullie zo stralend bij elkaar te zien en waarschijnlijk weer goed opgeknapt, kom maar tot rust,een vast adres is ook wel weer eens fijn.Geniet van elkaar en nog een mooie tijd toegewenst.
  8. Fam. Rijpsma:
    1 oktober 2023
    Dat is inderdaad heerlijk! Wij hebben een huis gehuurd dichtbij Ruben. Zo kunnen wij elkaar zo veel mogelijk zien en met elkaar genieten ❤️
  9. Loes:
    1 oktober 2023
    Leuke foto’s zo samen 🤩 Fijn dat jullie allemaal goed geslaagd zijn!
  10. Fam. Rijpsma:
    6 oktober 2023