USA Roadtrip van Washington DC via Niagara Falls naar Chicago Rijpsma 2023 🇺🇸🤩

19 september 2023 - Eindhoven, Nederland

Welkom op onze reisblog.  Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van wederom onze reis in de USA.

Roadtrip:

=> USA 🇺🇸 en 2 nachten in Canada 🇨🇦 :

Washington DC - Niagara Falls  - Cleveland - Indianapolis - Chicago

Deze keer gaan we met een speciale reden! Ruben is op dit moment in Indianapolis en studeert hier (minor) aan de Butler University en wij gaan hem natuurlijk opzoeken!

Ook heel bijzonder dat (o)ma van Dillen meegaat. Voor haar is het de 1e keer dat ze naar de USA 🇺🇸 gaat en dat op haar 83ste! Zo ontzettend leuk en fijn dat wij dit samen kunnen doen ❤️🤩

Wij (Hank, Els, Anneke, Fleur, Job en ook Ruben) gaan weer mooie herinneringen maken. Wij hebben wederom zelf een route uitgestippeld. Onderstaand globaal onze route:

• 21 t/m 25 september: Washington DC
  • 25 - 26 september: Williamsport
  • 26 t/m 28 september: Niagara Falls 🇨🇦
  • 28 - 29 september: Cleveland
  • 29 september t/m 5 oktober: Indianapolis
  • 5 t/m 7 oktober: Chicago

IMG_6754

Volg ons vanaf 21 september om onze reisverhalen te kunnen lezen met de daarbij behorende foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen?

* Meld je dan aan voor onze mailinglist!

1. Annelies:
    20 september 2023
    Wat ontzettend fijn dat jullie deze reis gaan maken en dat je moeder/oma mee gaat.
    Ga lekker genieten en doe Ruben de groetjes xxx
  2. Fam. Rijpsma:
    Wij gaan lekker genieten Annelies en doen natuurlijk Ruben de groetjes 😘
  3. Familie Bongers:
    20 september 2023
    Hele mooie reis toegewenst voor jullie allemaal!!
  4. Fam. Rijpsma:
    Dank je wel Lilian 😘
  5. Sandra Daalen:
    20 september 2023
    Geniet ervan met zijn allen. Mooie herinneringen maken.🥰
  6. Fam. Rijpsma:
    Dank je wel San 😘
  7. Kees van den Aardweg:
    20 september 2023
    Grandioos weer en deze keer met een uitgebreid familie gezelschap. En heel dapper dat Anneke er deze keer bij is. Zorgen jullie allemaal goed voor haar? Overbodige vraag eigenlijk, dat doen jullie altijd. Heel veel plezier en ik ga jullie belevenissen weer met grote belangstelling volgen.
  8. Fam. Rijpsma:
    Alles qua reis prima verlopen! Nu lekker genieten 😘
  9. Marga:
    20 september 2023
    Geniet van deze reis en zal jullie met plezier v9lgen. Alvast een goede reis.
  10. Fam. Rijpsma:
    Dank je wel Marga 😘
  11. Marjolein stuive:
    20 september 2023
    Veel plezier. Volgens mij heb ik hele rijke buren!
  12. Fam. Rijpsma:
    Dank je wel Marjolein 😘
  13. Monique:
    30 september 2023
    Wauwww wat een mooie reis en dat met jullie moeder en oma .. hele mooie memories maken. Geniet ze🥰
  14. Fam. Rijpsma:
    1 oktober 2023