Donderdag 21 september 2023: Amsterdam - Washington DC

21 september 2023 - Arlington, Virginia, Verenigde Staten

Na een goede vlucht waren we rond 14.30 weer op Amerikaanse bodem 🇺🇸  Alles verliep vlotjes bij de douane en de koffers lagen al op de band! Echt TOP! Even snel de huurauto ophalen, maar dat liep deze keer toch even anders dan anders!

CC399A01-247E-413E-8DA5-ED2F7A55F7B3

Het was druk en het duurde lang met het invullen van de formulieren. Deze keer stond er  een premium SUV klaar. Deze auto had  nog net wat meer ruimte 🤩 Hank kan weer genieten van deze bolide (en wij ook), maar dat was van korte duur … Het bakbeest moesten we alweer inleveren voordat wij de poort van het verhuurbedrijf uitreden. Het kenteken zou verlopen zijn voordat wij de auto weer in Chicago zouden inleveren! Een nieuwe auto stond niet direct klaar dus moesten we even een half uur wachten voor een andere bolide … Maar deze is ook heel erg mooi 🤩

Vanuit Dulles Int. Airport was het een kwartiertje rijden naar de Walmart Supercenter in Vienna. Even boodschappen gedaan en daarna door naar ons appartement in Arlington.

Ook dat liep niet zo als we hadden verwacht. Daar aangekomen konden ze onze boeking niet vinden … En er was dus GEEN reservering, terwijl we al wel een betalingsbevestiging hadden ontvangen (begin jul 2023). Booking.com gebeld en hieruit bleek dat er een dubbele boeking was en dat er ergens iets fout is gegaan! Zij zouden voor ons op zoek gaan naar iets anders en dit z.s.m. laten weten. Intussen zijn we snel wat gaan eten bij IHop en hebben wij zelf ook naar alternatieven gezocht. Het hotel waar booking.com mee kwam vonden wij niet geweldig en na telefonisch overleg gekozen voor een hotel die wij zelf hadden gevonden.  Wat een gedoe … Zeker als je ergens bent waar je de weg niet kent en de avond al begint te vallen!

FCD2B73F-0C48-4983-80DC-28C83B1A6A56

Het hotel is prima en de ligging is goed! Nu lekker slapen na een lange en vermoeiende dag 💤 Morgen onze 1e volle dag om Washington DC te gaan ontdekken 🤩🇺🇸

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Kees van den Aardweg:
    22 september 2023
    Alle begin is moeilijk, moet je maar denken, als de rest van de reis tenminste wel op rolletjes loopt. En dat wensen Irene en ik het gezelschap bestaande uit drie generaties, top hoor! 😇❤️
  2. Fam. Rijpsma:
    23 september 2023
    De 1e dag was geweldig in Washington DC! Wij hebben meer dan 20.000 stappen gezet 🇺🇸❤️
  3. Sandra Daalen:
  6. Fam. Rijpsma:
    Inderdaad een geweldige stad Annelies 🤩🇺🇸
  7. Marga:
    23 september 2023
    Ja soms zit het mee en dan weer tegen, maar jullie kunnen nu lekker gaan genieten van jullie vakantie.
  8. Fam. Rijpsma:
    Klopt helemaal Marga! Echt een indrukkende dag gehad in Washington DC 🇺🇸🤩