Vrijdag 2 augustus 2019: Bryce Canyon City - Ogden

2 augustus 2019 - Ogden, Utah, Verenigde Staten

Het mooie Bryce Canyon gaan we verlaten en we gaan op weg richting onze tussenstop plaats Ogden. Het is te ver om rechtstreeks naar Yellowstone te rijden vandaar. Eerst nog een ontbijtje bij het motel. Het was niet in het restaurant maar bij de receptie ๐Ÿ˜ณ Veel mensen en weinig tafels en stoelen. Een beetje jammer ... verder een prima plek om te slapen (binnen 5 minuten bij Bryce Canyon NP).ย Goodbye Bryce ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ๐Ÿคฉ

511E6744-EFB7-4E91-A655-773166E113CA

5D62F5A7-6D7A-47DD-B428-3F72E641F236

Vandaag moeten we redelijk wat kilometers maken en tussendoor rijden we langs een grote outlet in Park City voor o.a. cadeaus ๐ŸŽ๐ŸŽ๐ŸŽ voor Fleur dโ€™r verjaardag. Uiteindelijk toch weer meer gekocht dan gedacht, maar wat een verschil qua prijzen met Nederland!! Daarnaast zouden we deze route gebruiken voor de Cracker Barrel stores om opzoek te gaan naar een magneten bord van de USA. Helaas al bij 2 stores waar we waren geweest uitverkocht. Hank nog een laatste poging gedaan door te bellen naar een Cracker Barrel store in West Valley City. En yes daar hadden ze er nog รฉรฉn! Deze store ligt op de route naar Ogden en ze zouden het bord voor ons reserveren. Het bord krijgt een mooi plekje in ons tuinhuisย ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ

CE75E956-0470-407F-854F-4CD4536AD2B0

Ze hebben zoveel leuke dingen bij Cracker Barrel. Het is een typisch Amerikaanse store gericht op de staat waarin de store ligt.

F2D15C11-5826-4298-8D27-441EE6ED807C

Natuurlijk gaan Fleur en Ruben weer op de schommelstoelen zitten ๐Ÿ˜‚ Deze staan bij iedere Cracker Barrel voor de store!

17B6CBF1-F15F-41BA-8AFB-709B4955EDA7

Hierna in de buurt nog wat gegeten en op naar ons hotel. Daar snel onze badkleding aangedaan en lekker eventjes gezwommen en in de hottub gezeten.

613A1C2F-1712-436C-B5BB-1511EE91DA8A

Vandaag niet veel gezien, maar wel een super gezellige dag gehad met elkaar (ondanks de vele kilometers). ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ๐Ÿ˜

Fotoโ€™s

1. Petra:
    3 augustus 2019
    Veel plezier in Yellowostone morgen. Ben benieuwd naar de mooie foto's. Het schijnt er prachtig te zijn . Xxx
  2. Fam. Rijpsma:
    3 augustus 2019
    Dank je wel Peet. We gaan eerst nog naar Idaho Falls (riverside) en dan naar Yellowstone ๐Ÿคฉ We zitten al vroeg in de auto ๐Ÿคช๐Ÿ˜˜
  3. Sandra Daalen:
    3 augustus 2019
    Veel plezier. Goeie reis. Ben benieuwd naar de mooie fotoโ€™s. Ben er nog nooit geweest.
  4. Fam. Rijpsma:
    Het is ONTZETTEND mooi San ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ
  5. (O) Ma Rijpsma:
    3 augustus 2019
    Weer de hele week tijdens of na het ontbijt genoten van jullie reisverslagen en prachtige foto,s .liefs ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
  6. Fam. Rijpsma:
    4 augustus 2019
    Fijn jullie vandaag even gesproken te hebben. Vandaag was weer een top dag ๐Ÿคฉ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ
  7. Marga:
    Zoโ€™n dagje tussendoor is ook wel lekker๐Ÿ˜€
  8. Fam. Rijpsma:
    Ja was heerlijk Marga! Vandaag weer in geweldige dag gehad ๐Ÿคฉ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ
  9. Monique:
    3 augustus 2019
    Zo n gave reis๐Ÿ˜˜๐Ÿ‘Œ... echt mooi hoor!
  10. Fam. Rijpsma:
    Het is ook echt super gaaf Monique ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ๐Ÿคฉ