Donderdag 18 juli 2019: Amsterdam - Hollywood

18 juli 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag is het dan zover 🇺🇸 Onze vakantie in de USA gaat beginnen! Na rustig de ochtend te kunnen starten met een kopje koffie en de laatste dingetjes in de koffer te hebben gedaan, staat onze ride voor de deur (Martijn) om ons naar Eindhoven station te brengen. Vanuit Eindhoven nemen wij de intercity naar Schiphol. Alles verloopt vlot met het reizen en inchecken van de koffers. Rond 12.30 uur tijd voor een lekkere lunch en daarna traditiegetrouw een heerlijk Frappuccino Caramel van de Star Bucks.

F48FE491-4718-428C-943C-5E2CE3DC3A4A

Om 14.15 uur laatste incheck om richting Heathrow te vliegen. Helaas 20 minuten vertraging, maar tijdens de vlucht is deze  vertraging weer ingelopen! De wind mee 🤪 Maar toen kwam er een ander probleem ... We konden het vliegtuig niet uit. De slurf kon niet worden bevestigd aan de deur! Hierdoor toch weer een 1/2 uur vertraging. Gelukkig aansluiting gehaald naar Los Angeles. Dit was erg goed geregeld op Heathrow. We kunnen meteen door via de groenezone en busvervoer om zo snel naar de goede vertrekterminal te komen. Daarnaast een super snelle incheck bij American Airlines. Een halfuur voor vertrek aanwezig en bij de laatste controle voor het instappen wordt Ruben er uitgepikt voor een extra controle! Niets aan de hand en we mogen instappen. Nu 11 uur vliegen richting LA.

28EEADEA-2EF6-4465-9340-D40367BB2406

Het gaat erg snel bij de douane op LAX Airport! De koffers komen helaas niet van de lopende band. Dus naar de balie van American Airlines. Uiteindeijk 3 uur later onze auto opgehaald bij Alamo. Nu snel door naar onze 1e overnachting. Hollywood Celebrity Hotel. Morgen Walk of Fame en Hollywood Sign en daarna opzoek naar kleding voor de komende dagen. Waarschijnlijk zijn onze koffers over 2/3 dagen in San Francisco. Nu lekker slapen ... Wij zijn op. 😴😴