Vrijdag 13 augustus 2021: Praag - Náchod

13 augustus 2021 - Náchod, Tsjechië

Vrijdag: 13 augustus 2021

Na wederom een goede nachtrust en heerlijk ontbijt hebben we onze spullen gepakt. De auto is door de chauffeur van ons hotel klaargezet voor het hotel. Helaas met lichte schade... Weer een heel gedoe 😡 Maar hierdoor laten we onze vakantie niet verpesten! Dit is voor latere zorg (wel gemeld etc.) en door met leuke herinneringen maken!!!

De koffers weer in de auto en richting Náchod met natuurlijk nog een tussenstop. Wat hebben wij genoten van deze GEWELDIGE stad!!! Bye, bye Praag 💛❤️

De tussenstop is ca. 30 minuten rijden. Fashion Arena Prague Outlet.

image3

De mannen zijn weer prima geslaagd bij Tommy Hilfiger en de Nike store! De outlet ziet er Amerikaans uit (zoals het is opgezet). Dus toch nog een kleine beetje een Amerikaans 🇺🇸 gevoel tijdens deze vakantie. Na de lunch en de heerlijke cappuccino zijn we weer in de auto gestapt richting Náchod.

image0

image2
Het was redelijk rustig op de weg, zodat we lekker door konden rijden! Om 16.30 uur komen we bij ons hotel aan. Bonato Hotel.

image1
In deze omgeving blijven we 2 dagen. Het hotel heeft een fijne tuin en daar hebben wij natuurlijk gebruik van gemaakt. Onder het genot van een drankje hebben we de planning voor morgen doorgenomen. Het is (zoals je kunt zien) niet bij één drankje gebleven 🤣 🤣

192DCD8A-A1C8-4B7B-8CA0-3A6A086AF0F2
We gaan morgen naar Adršpach Rocks. Hier is ook een aflevering van WIDM opgenomen.  De entreetickets hebben we alvast online gereserveerd, zodat we morgen de hele dag kunnen genieten in dit mooie natuurreservaat!

Vanavond hebben we ontzettend lekker gegeten bij ons hotel. Op tripadvisor heeft Bonato ook een hele goede beoordeling en daar sluiten wij ons volledig bij aan!!!  Echt heerlijk eten voor zeker de helft van de prijs wat je in 🇳🇱 zou moeten betalen. Echt een aanrader om hier te gaan eten!!!

image2
Nu heerlijk slapen! Het was een rustige, maar gezellige en ontspannen dag in Tsjechië 🇨🇿💙

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marga:
    14 augustus 2021
    Jammer dat jullie toch schade hebben aan de auto, daar zit je tijdens je vakantie niet op te wachten, maar inderdaad verder niet meer bij stilstaan. Genieten van de volgende locatie en lekker shoppen, toch een beetje 🇺🇸 Gevoel. Fijne dag weer.
  2. Fam. Rijpsma:
    18 augustus 2021
    Ja idd Marga daar zit je niet op te wachten tijdens je vakantie... Maar het valt gelukkig mee 😊 Het was echt een beetje een 🇺🇸 gevoel voor ons allemaal!
  3. Sandra Daalen:
    14 augustus 2021
    Inderdaad echt balen van de schade. Maar geniet toch van jullie vakantie. Fijn dat jullie weer lekker geshopt hebben. Veel plezier nog. Lieve groet Sandra, Erwin en Maarten
  4. Fam. Rijpsma:
    14 augustus 2021
    Idd balen San, maar het valt gelukkig mee! Ja echt TOP in Tsjechië 🇨🇿 Groetjes terug van ons 😘
  5. Mascha Frencken-Roel:
    18 augustus 2021
    Wat een pech met de auto. Gelukkig maar materieel en is met jullie alles goed.
  6. Fam. Rijpsma:
    18 augustus 2021
    Idd het is maar blikschade ... Het valt gelukkig mee. Wij zien het maar als je het niet weet zie je het bijna niet! Komt goed 😘