Maandag 5 augustus 2019: West Yellowstone - Cody

5 augustus 2019 - Cody, Wyoming, Verenigde Staten

Feest  🎉🎁 🎉🎁 Fleur is vandaag 20 geworden! Gefeliciteerd lieverd ❤️🥂🍾 Natuurlijk vanmorgen cadeautjes gegeve, auto een beetje versierd, vanavond heerlijk uiteten en naar Buffalo Bill Cody Stampede Rodeo!!

34E75B36-FEFA-40F4-A8D5-C8A227752D0C

We zijn weer vanaf 08.00 uur op pad. We gaan bij Madison rechtsaf richting de warm waterbronnen. En wat zijn ze weer mooi! Bij de Biscuit Basin:

• De Sapphire Pool

image3

• De Black Opal Pool

image2

Om de Morning Glory Pool te kunnen zien is er een hike uitgezet van ca. 3 km. de berg op. Wij zijn inmiddels getraind dus geen enkel probleem. En wat is de Morning Glory Pool mooi 🤩 Zo de moeite waard! Een aanrader voor iedereen die naar Yellowstone NP gaat. Een must do!!

image4

image5

image6

Vanaf dit punt gaan we weer met de auto door richting Old Faithful. Van de vele geisers in Yellowstone NP is deze de meest actieve. Old Faithfull blaast om de 60 tot 80 minuten hete dampen in de lucht 😍🤩. Dit is zo geweldig om te zien!

BB0318C2-70F7-47FF-9235-4FBD8C03901A

4A57A86F-736A-4B30-B856-992D7C910BA5

Daarna gaan we richting Yellowstone Lake. Wat een mooie route. Veel mooie overlook punten en dat hebben wij dan ook regelmatig gedaan 😅.

3932C156-804B-4084-AFE2-C1FD088D6D3E

CE9A1C64-3081-4FF8-8D1C-C65DB343A4E5

image3

DEEA6882-89F2-4AE3-8DBC-E0BA21221923

Bij Lake Village gaan we rechtsaf richting de East Entrance. Op deze route zouden veel beren zitten, maar helaas we hebben geen enkele beer gezien 😭. Wel een mooie route door de bergen. Yellowstone NP was echt geweldig! Zo veel te zien: spuitende geisers, gekleurde landschappen, pruttelende modderpoelen en mooie watervallen. Hier zouden wij zeker nog een keer naar toe willen gaan 🤩🤩

image1

Bij binnenkomst van Cody ziet Ruben meteen een reclamebord van Firearms Experience Cody en na Page heeft hij de smaak te pakken. Het ligt dicht bij ons hotel en hij gaat deze keer op eige kosten nog een keer schieten samen met Hank. Weer helemaal geweldig! Hij kan er geen genoeg van krijgen ... Boys & Guns 🤪

3B8DCDBB-DDA9-4A1D-BDD0-5F2F206DD00A

Het hotel had voor Fleur d’r verjaardag een leuke verrassing op de kamer neergezet. Erg leuk dat ze dit hebben gedaan 🎉🎉

image4

Het is een erg leuk hotel met allemaal opgezette dieren: Kings Inn Cody.  We hebben nog een gezellige avond voor de boeg dus allemaal snel opfrissen en daarna nog even boodschappen doen (vooral water) bij Walmart. We hebben een leuk restaurant gevonden: Bubba’s Bar-b-que. Helemaal in de cowboy stijl. Echt heerlijk gegeten. Een aanrader als je naar Cody gaat en daarna naar de Rodeo wil gaan. Het zit heel dicht bij elkaar.

BEF11AD1-B5FB-4A5F-BA12-1C281C3EA681

Om 20.00 uur begint het dan. Wat leuk om dit een keer mee te maken. Je ziet het wel eens op televisie maar nu in het echt in Cody (Wyoming) bij de Rodeo Capital of the World. Ze maken er een hele show van voor jong en oud. Als je dan toch in Cody bent, moet je dit toch zeker een keer hebben meegemaakt!

5B24A761-5669-4080-9516-671B79D9FCF1

4079A99F-B753-49E6-A2B4-FEB46F087827

98252561-C4F9-43B9-9402-B3C100B8F0BD

FED39369-6740-43BD-883D-4B4FF6186AE5

image2

Wat een super leuke dag hebben wij vandaag gehad! Veel gedaan en gezien. En natuurlijk een beetje Fleur haar 20ste verjaardag gevierd! Wederom een geweldige dag in 🇺🇸😍

1. Ray en yvonne:
    6 augustus 2019
    Hartelijk gefeliciteerd met fleur.. en weer prachtige foto's lieverds xxx
  2. Fam. Rijpsma:
    Dank je wel 😘😘
  3. Kees van den Aardweg:
    6 augustus 2019
    Het zal voor jullie best moeilijk zijn om een volgend vakantiedoel te kiezen, want niets kan eigenlijk tippen aan alles wat jullie op deze roadtrip gezien hebben en wat op mooie foto’s is vastgelegd.
    De thuisblijvers zullen het gedeelte over het bezoek aan de Firearms Experience Cody misschien met gemengde gevoelens hebben gelezen nadat we zondag op de hoogte zijn gebracht van twee schietpartijen in de USA waarbij veel mensen om het leven zijn gekomen. Maar daarvan waren jullie misschien niet op de hoogte.
    Leuk dat er voor Fleur een verrassing op de hotelkamer wachtte, alsnog van harte gefeliciteerd.
  4. Fam. Rijpsma:
    6 augustus 2019
    Ja klopt, maar volgend jaar weer iets anders ☀️ Dat wisten wij niet. Wat erg! We zijn nu op weg naar Devil Tower en Custer Park 🇺🇸
  5. Marga:
    6 augustus 2019
    Wat een mooie dag weer, mooie natuur, een dochter die 20 is geworden, gefeliciteerd, en dan lekker eten en een Rodeo ter afsluiting, heerlijk weer.
  6. Fam. Rijpsma:
    Dank je wel Marga 😘😘
  7. Renee:
    6 augustus 2019
    Wat een leuke verjaardag, die vergeet je niet snel en 20 jaar en in Amerika gevierd, best bijzonder! Gefeliciteerd allemaal! Wat een mooie natuur , jammer, dat jullie geen beren hebben gespot.
    Klinkt goed die bbq tent en ook leuk om af te sluiten met een rodeo.
    Mooie dag morgen!
  8. Fam. Rijpsma:
    Dank je wel Renee 😘😘
  9. Petra:
    6 augustus 2019
    Wat een mooie foto's weer! Wij zijn weer thuis na een onvergetelijke super vakantie. Jullie kunnen hier nog lekker een weekje genieten. Bedankt lieve Els voor het spandoek.😘Had je niet hoeven te doen hoor 😉.Maar ja jij bent ook bijna 50........
  10. Fam. Rijpsma:
    Graag gedaan lieverd!!! Geniet er van 🤪🤪