Maandag 12 augustus 2019: Denver - Eindhoven

12 augustus 2019 - Eindhoven, Nederland

Dan is het toch zover ... de road trip zit er op! De auto hebben we  op Denver Int. Airport weer ingeleverd. En dat is toch wel raar. Hank je hebt geweldig gereden, dank je wel ❤️ In het totaal hebben wij 4374 mijl gereden!!!

4047C6C0-78B5-49A9-9FF6-217C353D7C27

We hebben iets vertraging. Het is ongeveer 8 uur vliegen van Denver naar Londen (Heathrow). Een prima vlucht. Wel een beetje jammer dat een vrouw van nog geen 1.40 meter haar stoel naar achteren doet, zodat Hank klem komt te zitten ... Uiteindelijk kon Hank ergens anders zitten en hebben we allemaal toch een beetje kunnen slapen. In Londen hadden we één uur vertraging. We konden niet opstijgen doordat andere vliegtuigen door het slechte weer eerst aan de Noord kant moesten landen voordat wij konden vertrekken. Om 18.00 uur zijn we dan op Amsterdam-Schiphol.

FD216A02-F801-4A7F-810C-D82A2C176B7B

B174795C-D457-4487-A4AF-F4CFB1F4ABC6

En niet heel onbelangrijk ... We hebben alle koffers 😅😅

We halen heerlijke broodjes bij La Place en nemen intercity naar Eindhoven. Martijn haalt ons op het station Eindhoven weer op. Dat is super. Home sweet Home 💛 Wat hebben wij met z’n vieren genoten van deze mooie road trip. Het was GEWELDIG 🇺🇸🤩🇺🇸

BBDA6E59-D857-43F0-B670-D47E0AB8ABA2

Dit was onze laatste reisblog van deze road trip in de 🇺🇸 We willen iedereen bedanken voor de leuke reacties die we hebben gekregen . Wij vonden het ook leuk dat jullie ons konden volgen. Veel liefs Hank, Els, Fleur & Ruben Rijpsma 😘

16667625-5392-4EBC-BEA2-137C6B8B641B

1. Mascha Frencken-Roel:
    12 augustus 2019
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn! Wat een roadtrip en een enorme afstand hebben jullie gemaakt/gereden. Leuk dat wij zo mochten meegenieten!
  2. Fam. Rijpsma:
    Ahw lief Mas 😘😘
  3. Edwin Erhardt:
    13 augustus 2019
    Wat gaat dat toch snel! Maar jullie hebben ook zo’n mooie onvergetelijke reis gemaakt! Geweldig, welkom thuis. Edwin & Eric 😘
  4. Fam. Rijpsma:
    Ja veel te snel ... maar we hebben genoten 🇺🇸🤩 Dank je wel lieverds 😘😘
  5. Ray en yvonne:
    13 augustus 2019
    Wat een geweldig avontuur hebben jullie met je gezin beleefd, fantastisch om mee te maken en we hebben genoten van jullie verhalen, welkom thuis xxx
  6. Fam. Rijpsma:
    14 augustus 2019
    Ja het was echt geweldig, dank je wel 😘😘
  7. Marga:
    13 augustus 2019
    Heerlijk zo’n rondreis, iets waar jullie nog lang van na kunnen genieten. En nu weer veilig thuis gekomen en misschien alweer aan de volgende reis denken😀 het werkt verslavend., bedankt voor het genieten van de dagelijkse verslagen.
  8. Fam. Rijpsma:
    14 augustus 2019
    We zijn nog heerlijk aan het nagenieten Marga! Het was geweldig en bedankt voor je leuke en lieve reacties 😘😘