Vrijdag 9 augustus 2019: Cheyenne - Estes Park (Rocky Mountains)

9 augustus 2019 - Estes Park, Colorado, Verenigde Staten

Vanmorgen heerlijk wakker geworden in het leuke Cheyenne! Dit hotel was het beste qua ontbijt (ruime keuze) 😊 Rustig aan onze spullen ingepakt en een kleine 100 km gereden naar Fort Collins. In de verte zie je de Rocky Mountains alle liggen. Een hele mooie en rustige route!

4405D1E0-68D4-4508-9B8D-A789FF5CF432

Nog even bij de outlet store in Fort Collins geweest voor de laatste inkopen van Bath & Body Works 🛁🚿 😍 Vanuit Fort Collins rijden we door naar Estes Park.  Bij het hotel konden we helaas nog niet inchecken dus zijn we rustig door Estes Park gewandeld. Even lunchen en natuurlijk onze laatste magneten gekocht. Een erg leuk plaatsje.

AA0BAD70-2AAC-4B36-833F-1AE48DBE2D3A

178DC8EB-4495-4E25-B2BA-11178F1CB263

Na een leuke verkenningstocht door Estes Park zijn we terug gegaan naar ons hotel om in te checken. Alle spullen uit de auto gehaald om zo alles goed te ordenen, zodat we morgen de hele dag op pad kunnen in de Rocky Moutains. Wel tijdens het wandelen onze beer gespot 🐻😂

86E606B0-825C-496A-9956-2349DD31D4D6

Vamavond heerlijk gegeten bij de Mexicaan. Volgens locals is het mooi om de trail te lopen bij Lily Lake en dan de zonsondergang te zien. Dat laten wij ons geen tweede keer zeggen dus op naar Lily Lake!

image1

image2

Zonsondergang 🌅bij Lily Lake:

image1

9957FCD8-A57B-42B3-9756-0CE2E1ABC6F7

Op de terugweg nog een ijsje gegeten en nu relaxen/kaarten en op tijd naar bed, zodat we morgen de hele dag kunnen genieten van het mooie Colorado 🇺🇸🤩

1. Renee:
    10 augustus 2019
    Wat mooi daar , niks teveel gezegd over die route om te lopen , prachtig met die zonsondergang!
    Wij kopen ook altijd magneten, zo leuk! Sweet memories. Mooie dag morgen, ik hoop, dat jullie nu echt een beer spotten en geen beeld 😂
  2. Fam. Rijpsma:
    11 augustus 2019
    Ja Lily’s Lake is zo mooi 🤩 blijft leuk die magneten! Vandaag geen beer gespot maar een eland 🤣
  3. Sandra Daalen:
    10 augustus 2019
    Wat een mooie foto's. Geniet nog even van jullie vakantie
  4. Fam. Rijpsma:
    Doen we zeker San! Genieten 🇺🇸🤩
  5. Petra:
    Wat een mooie zonsondergang ! Veel plezier morgen bij het wandelen! Xxx
  6. Fam. Rijpsma:
    11 augustus 2019
    Dank je Peet. Het was weer super vandaag. Dit is echt zo mooi hier, exht iets voor jullie (zeker qua temperatuur 😉) xxx
  7. Charnelle:
    10 augustus 2019
    Mooie luchten voor opa :)
  8. Fam. Rijpsma:
    Die hebben we nu heel veel voor (o)pa 🤩
  9. Simone:
    11 augustus 2019
    Allemaal super mooi!! En wat een gave prachtige zonsondergang idd 😍
  10. Fam. Rijpsma:
    12 augustus 2019