Vrijdag 19 juli 2019: LA - San Simeon

19 juli 2019 - San Simeon, California, Verenigde Staten

Vanmorgen al vroeg wakker. Na lekker opgefrist te zijn en een goed ontbijtje hebben we de Walk of Fame afgelopen. Leuk om een keer te hebben gezien ⭐️⭐️

Na de leuke wandeling over de Walk of Fame weer terug naar het hotel om uit te checken. Nog even opfrissen en door naar Hollywood Sign. We zijn richting 3123 Canyon Lake Dive gereden waar je een perect zicht hebt op de letters. Echt heel gaaf om dit in het echt te zien.

🇺🇸 H O L L Y W O O D 🇺🇸

Vrijdag 19 juli: Walk of Fame

vrijdag 19 juli: Walk of Fame

vrijdag 19 juli: Hollywood Sign

Hierna richting een outlet center voor ondergoed, shirts en toiletartikelen. Ook nog even naar Target (grote supermarkt) voor een koelbox, ijsklonten en drinken. Alles kunnen vinden! Nog even lunchen bij Charleys Philly Steaks en door richting we Highway 1.  Een mooie route die veel overliep in de 101, maar vanaf San Simeon is deze route het mooist richting San Francisco. Dus morgen het vervolg. Nu lekker in het hotel opfrissen en bellen met American Airlines. Als het goed is hebben we van het weekend onze koffers ... Nog even wat gegeten in Cambria en daarna lekker naar ons hotel. Douchen en lekker slapen. Het was een mooie dag 💛🇺🇸

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. (O) Ma Rijpsma:
    20 juli 2019
    Wat leuk om jullie zo te volgen, we genieten er van, jammer van de koffers, het kan niet altijd meezitten zullen we maar zeggen,komt goed veel plezier vandaag en rustig aan. 😘😘😘😘
  2. Fam. Rijpsma:
    20 juli 2019
    Het is super! De nodige ondergoed, schone shirts en sokken gekocht, toilettasje met de benodigde spullen al vooraf gekregen van American Airlines. Wij zijn aan het genieten 🇺🇸😘
  3. Marga:
    20 juli 2019
    Hopelijk een goede nacht gehad, maar een jetlag komt er altijd bij. Deze dag ook weer goed besteed zo te zien. Hopelijk krijgen jullie de koffers snel terug. Toch lastig als je rondreist .
  4. Fam. Rijpsma:
    20 juli 2019
    Koffers geen probleem die staan vanmiddag in ons hotel! Lekker aan het genieten 🇺🇸😘
  5. Petra:
    20 juli 2019
    Fijn om te horen dat jullie een fijne dag hebben gehad. Op naar SF. Ben benieuwd! Xxx
  6. Fam. Rijpsma:
    Ja zo gaaf! GENIETEN 🇺🇸 Zien jullie in Las Vegas 🎉🎉
  7. Kees van den Aardweg:
    20 juli 2019
    Wat er in twee dagen al niet kan gebeuren! Vertraging bij vertrek, slurf die niet aangesloten kan worden, hierdoor weer vertraging maar de andere kant van de medaille was dan weer wel dat die door gunstige wind werd ingelopen, Ruben aan een nader onderzoek onderworpen 😂, koffers niet op de band, extra tijd nodig om in een outlet kleding te kopen (was Walmart niet dichterbij, haha!), maar wanneer je dit allemaal hebt gehad, loopt alles verder op rolletjes. Dat wensen Irene en ik jullie toe, heel veel plezier op deze bijzondere reis.
  8. Fam. Rijpsma:
    20 juli 2019
    Ja ome Kees, maar alles is top geregeld door American Airlines. Als het goed is zijn de koffers vanmiddag in het hotel eaar we aankomen. De benodigde ondergoed, sokken en shirts gekocht en door. We zijn het al lang weer vergeten! Het is zo gaaf 🇺🇸 We gaan nu verder rijden via de Highway 1! En lekker GENIETEN. Dank je wel 😘😘
  9. Kees van den Aardweg:
    20 juli 2019
    Op zich ook al een hele prestatie om na het lange afstanden rijden, veel indrukken onderweg opdoen, inchecken in hotels en ga zo maar door, ook nog de tijd vinden om je blog bij te houden en te reageren op de opmerkingen die je volgers plaatsen. Toen wij op Wereldcruise waren hadden we soms enkele zeedagen en die gaven voldoende gelegenheid om in alle rust belevenissen op Facebook te posten. Petje af voor jullie want dat ligt toch wel wat anders...
  10. Fam. Rijpsma:
    22 juli 2019
    Lief ome Kees, maar het is leuk om bijbte houden. Dus in de verloren momenten typ ik het een en andee in mijn notities en daarna nog ‘s avonds aanvullen 🇺🇸