Naam:
Foto’s:
920
Video’s:

Over ons

Met ons gezin (Hank, Els, Fleur en Ruben) zijn wij in 2016 naar New York geweest. In The Big Apple 🗽hebben wij 11 dagen genoten van The City that never sleeps!

In 2019 hebben we nog meer mooie herinneringen gemaakt in de USA. Roadtrip vanuit Los Angeles naar Denver. Dat was echt FANTASTISCH!!! 🇺🇸🤩

Door COVID was het in 2021 niet mogelijk om naar ons geliefde land USA 🇺🇸 te gaan. Toch hebben we een  mooie roadtrip kunnen maken in de zomer van 2021 door Tsjechië 🇨🇿 Onze roadtrip was verrassend mooi en geweldig in Tsjechië 💙

Afgelopen zomer (juli/augustus 2022) hebben we onze reis naar Florida (net voor vertrek) moeten annuleren. Na een moeilijke periode en nog steeds … ✨❤️ hebben we besloten om onze reis toch te gaan maken. Van uitstel komt geen afstel!

In februari/maart 2023 hebben wij genoten van het mooie zonnige Florida: The Sunshine State. Wij (Els, Hank, Fleur, Ruben & Job) hebben weer mooie herinneringen gemaakt. Roadtrip: FLORIDA 🇺🇸💛

Ook in september/oktober 2023 hebben wij genoten van ons geliefde Amerika 🇺🇸. Vanuit Washington DC zijn we naar Niagara Falls 🇨🇦🇺🇸 gereden. In Cleveland vrienden bezocht en dan naar Indianapolis om Ruben op te zoeken. Hij heeft daar 4 maanden gestudeerd aan de Butler University. Als laatste zijn wij naar Chicago geweest. Het was een fantastische reis en heel speciaal omdat mijn moeder van 83 is meegegaan. Wederom GENOTEN ❤️🇺🇸🤩

In 2024 gaan wij een keer niet naar ons geliefde land 🇺🇸 maar gaan wij eind mei (Hank, Ruben en ik) een Roadtrip maken IJsland 🇮🇸 Ook dit land wilde wij graag een keer bewonderen! Wij zijn heel erg benieuwd en hebben er nu al zin in 🇮🇸💙🤩

Volg ons om onze reisverhalen te kunnen lezen met de daarbij behorende verhalen en foto’s

🇺🇸 rijpsma-usa-roadtrip2019.reislogger.nl

=> Roadtrip Rijpsma 2024 🇮🇸 IJsland 💙

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

Over onze reis

5e Roadtrip:  IJsland 🇮🇸💙

24 mei tot en met 3 juni 2024

Bezochte landen

Wij hebben 19 landen (8%) bezocht:

Aruba, België, Canada, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Luxemburg, Monaco, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.