Donderdag 19 augustus 2021: Pilsen - Eindhoven

19 augustus 2021 - Eindhoven, Nederland

Donderdag: 19 augustus 2021

Onze laatste reisverslag van Tsjechië 🇨🇿

Na een prima ontbijtje hebben we alles ingepakt en in de auto gezet. Hierna nog even naar de Bageterie voor broodjes voor onderweg. En nog even naar Kauffland voor Pilsener bier 🍺 om onze laatste Tsjechische kronen op te maken 😅😅

Om ca. 11.00 uur zijn we helemaal klaar om te vertrekken naar Eindhoven. Het was redelijk druk op de weg en ontzettend veel wegwerkzaamheden 🚧 op de Duitse snelwegen!

Om 19.00 uur zijn we weer veilig thuisgekomen in Eindhoven  dankzij onze BESTE chauffeur! Home sweet Home ❤️

FB76C9AB-E73B-4AD6-8522-D516335A6BF9
De wasmachine staat al te draaien, zodat alles weer schoon is voor ons weekje Terschelling. Daar nog even lekker nagenieten van 🇨🇿 en wederom genieten op “ons” geliefde eiland samen met (o)ma & Job 🇳🇱💛

Dit was onze laatste reisblog van ons roadtripje in het verrassend mooie en geweldige Tsjechië 💙

Ons roadtripje sluiten wij af met geweldig mooie herinneringen en een nieuwe verzameling magneten voor op onze koelkast! Nu van 🇨🇿Wij hebben genoten ❤️🤩

D9DBD9F1-8038-4D0F-8B61-383054A16B89
Wij willen iedereen bedanken voor de leuke  en lieve reacties die we hebben gekregen. Misschien hebben we een van jullie geïnspireerd om ook eens een keer naar Tsjechië te gaan!

Veel liefs

Hank, Els, Fleur & Ruben ❤️

1. Ray en yvonne:
    20 augustus 2021
    Was erg leuk om te lezen, heel veel plezier op terschelling, wij hebben een midweekje centerparcs gehad in Flevoland.
    Morgen gaan wij weer terug naar huis.
    We hebben genoten ondanks het slechte weer.
    Geniet van jullie vakantie in terschelling.
    Maandag hebben ray en ik een hotelletje in delft en donderdag in den bosch, even lekker met zijn tweetjes weg. In den bosch loopt fleur stage in het hotel waarin wij logeren!!
    Groetjes en tot gauw!!😘
  2. Kees van den Aardweg:
    20 augustus 2021
    Wat is het snel gegaan allemaal en wat hebben jullie in betrekkelijk korte tijd veel gezien. We hebben echt met jullie meegereisd en alles meebeleefd, nogmaals complimenten voor de verslaglegging en de daarbij behorende foto’s. En als herinnering weer magneetjes voor op de koelkast; de deur wordt er wel erg zwaar door, dat was althans onze ervaring. Fijne week op jullie geliefde Terschelling.