Dinsdag 30 juli 2019: Page

30 juli 2019 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag een rustige dag. Een beetje uitgeslapen en daarna naar het ontbijt. Lekkere koffie, jus, geroosterde boterhammen en vers fruit! We zaten rustig totdat we een berichtje kregen dat we binnen een kwartier (om 10.15 uur om precies te zijn) in de Antelope Canyon moesten zijn. Echter op onze telefoon was het pas 09.15 uur! Toch snel weg richting de Antelope Canyon ... Hoezo stress 😳 want de auto gaf al 10:05 uur aan. Toen we daar aankwamen alles uitgelegd maar volgens hen waren we ruim op tijd. Het was pas 09.30 uur 😅 Onze Tahoe geeft dus de verkeerde tijdzone aan!!! Morgen richting Zion NP is het wel een uur later 🤪 Even rustig bijkomen en kijken naar een optreden van een echte Navajo danser.

image5

Om 10.15 uur mogen we de Antelope Canyon in met onze gids. Wat is dit ontzettend mooi!! Dit hadden we zeker niet willen missen. De begeleidster Chloe deed het fantastisch. En nam rustig de tijd om foto’s te maken en uitleg te geven over de Canyon. In één woord: WAUW 🤩🤩

image2

image4

Daarna terug naar het motel. Het was erg warm dus even opfrissen en schone kleren aan. En dan mogen de mannen gaan schieten bij Gunfighter Canyon. Wat een ervaring. Ruben vond dit echt super gaaf! Ze hebben mogen schieten met een handgun, een shotgun en een machine gun. Echt een geweldige ervaring en leuk om de mannen zo te zien genieten. Ook hadden ze een goede en leuke begeleider. Hij heeft zelf in Cody gewoond en zegt dat dit een super leuke plaats is. Mooi want we zijn daar met Fleur d’r verjaardag! Yellowstone NP vindt hij het mooiste NP van 🇺🇸 Ook daar gaan wij nog naar toe! We kunnen het bijna niet geloven, want wat we tot nu toe hebben gezien vinden wij al GEWELDIG!

image4

image2

image3

image1

Nog even een late lunch samen bij de Subway. Daarna nog even boodschappen doen (water, fruit en m&m’s etc.), een wasje draaien en daarna lekker zwemmen 💦☀️ Vanavond nog even bij een sportzaak in Page de beveiliging van de nieuw gekochte gympen van Ruben laten verwijderen. We hadden deze in de outlet bij Las Vegas gekocht maar de beveiliging zat er nog aan en daar kwamen we pas gisteren achter ... Gelukkig konden ze deze voor ons verwijderen! Daarna nog gezellig uiteten geweest bij Dam & Grill. Terug naar ons motel zien we dat de kortingen op de producten die wij hebben gekocht bij Safeway (supermarkt) niet zijn doorgerekend! Terug naar Safeway en krijgen toch nog bijna $ 10 terug. De korting is alleen met een pasje van Safeway en die hebben we nu 😊 De Tahoe heeft ook dorst dus deze ook even voorzien van brandstof. Als toetje nog een ijsje onderweg en samen nagenieten van deze mooie dag!

image1

Wat zijn wij toch een bofkonten om deze reis samen te mogen maken 🇺🇸🤩

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Petra:
    31 juli 2019
    Leuk om te zien dat jullie nog steeds zo ontzettend genieten net als ons! Ik verheug me al op jullie volgende verslag. XXX
  2. Fam. Rijpsma:
    1 augustus 2019
    Zeker aannhet genieten, maar helaas vandaag veel regenen .. Toch 3 hikes gelopen in Zion en morgenochtend nog een kleine wandeling! Ik ga nu kijken of jij al zover bent met je verslag 😘😘
  3. Loes:
    31 juli 2019
    Heerlijk dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Ik tel de dagen af dat jullie weer thuis zijn. Nog veel plezier samen! Oma 😘
  4. Fam. Rijpsma:
    1 augustus 2019
    Ahw wat lief van Mam. We gaan nog even lekker genieten! En dan zie ik haar snel weer. Dikke kus van ons, liefs HEFR ❤️