Dinsdag 17 augustus 2021: Frymburk - Pilsen

18 augustus 2021 - Pilsen, Tsjechië

Dinsdag: 17 augustus 2021

Alweer dinsdag... Wat gaan de dagen snel en wat zijn we aan het genieten!

Vandaag een super ontbijtje gehad bij het hotel. De koffers weer ingepakt en voordat we naar de Treetop Trail in Lipno gaan, hebben we nog eerst een wandeling gemaakt door Frymburk. Het is een leuk dorpje maar door het mindere weer ziet het er grauw uit!

27274D07-02F4-4E48-AE52-853BBDDCDD29

Vanuit Frymburk hebben we de auto genomen richting Lipno nad Vltavou. Tickets gekocht voor de Treetop Trail Lipno (Stezka korunami stromů) en de stoeltjeslift.

2923FFAE-1F52-4426-9A68-6230F48AF516

Vanuit Lipno nad Vltavou zijn we met de stoeltjeslift naar boven gegaan en daarna zijn we via een wentelpad (zonder trappen) helemaal naar boven gelopen! Wat een fantastisch uitzicht 😍😍 Ook dit is niet op foto vast te leggen! Je moet er echt zijn geweest. Dit is zeker een aanrader om een keer gedaan te hebben! 🌲😍

A634EADC-80DD-449F-94D2-40341D33AF3D32FF0DCB-4D36-4D6B-835A-BD44FCFE4EE9

Helemaal boven aan de Stezka korunami stromů heb je een fantastisch uitzicht op het Lipno-meer, de Šumava-natuur, de Novohradské hory-bergen en de toppen van de Oostenrijkse Alpen.

Bovenaan waaide het flink, hierdoor kregen we het ook wel erg koud 🥶 Daarom hebben we na het prachtige uitzicht genoten van een warme kop koffie en een warme chocolademelk met slagroom. Hierna hebben weer een mooie wandeling teruggenomen richting de auto! Bye, Bye Frymburk/Lipno 😍

Vanuit Lipno was het ca. 3 uur rijden door de mooie maar smalle bergwegen naar onze laatste bestemming, Pilsen. We zijn rond 18.00 uur aangekomen bij ons Hotel Plzen, waar wij nog 2 nachten verblijven. We hebben ons even opgefrist en hebben een leuk restaurantje in de buurt uitgezocht om te gaan eten.

Aangekomen bij restaurant Rango hebben we in de binnentuin genoten van de heerlijke gerechten en een toetje na, of course! 😋

2495F9C2-151B-49E5-A3EC-C34A36263905
We hebben weer genoten van vandaag en vinden het jammer dat het morgen alweer onze laatste dag in Tsjechië is… 😢 Voor nu nagenieten van vandaag 🇨🇿 ❤️

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Edwin Erhardt:
    18 augustus 2021
    Leuke foto’s weer. Geniet van jullie laatste dagen in het plaatsje Pilsen! Klinkt goed!! 🍺🍺🍺🍻🍻🍻😂🤪🤪😘
  2. Fam. Rijpsma:
    18 augustus 2021
    En daar hebben ze toch lekkere pilsjes 🍻🤩
  3. Kees van den Aardweg:
    18 augustus 2021
    Zoals jullie genieten van alles wat je onderweg en ter plaatse ziet en meemaakt, genieten de achterblijvers iedere keer weer van de enthousiaste verslagen. Dat is dus gewoon meegenieten, behalve van de lekkere gerechten die jullie voorgeschoteld krijgen. Dan doen we het alleen maar mmet een pilsje 🍻, jullie zijn immers in Pilsen nietwaar 😢
  4. Fam. Rijpsma:
    18 augustus 2021
    Wat leuk om dit te lezen! Jullie kunnen lekker meegenieten van al het moois in Tsjechië 🇨🇿💙
  5. Marga:
    18 augustus 2021
    Wat een heerlijke dag weer en mooie foto’s, dat is genieten en dan lekker eten om de dag af te sluiten, wat wil een mens nog meer. Geniet van jullie laatste dagen.
  6. Fam. Rijpsma:
    18 augustus 2021
    Ja zo heerlijk Marga en zo fijn om lekker aan te schuiven en niet te hoeven koken/te bedenken wat eten we vandaag. Heerlijk 😍
  7. Charnelle:
    18 augustus 2021
    Lieve familie, ik zie en lees dat jullie weer een fantastische dag hebben gehad, geweldig leuk! Zulke mooie herinneringen voor later <3
  8. Fam. Rijpsma:
    18 augustus 2021
    Inderdaad Charnelle en die koesteren wij 💛 Wat hebben wij ook genoten met jullie in Spanje en in Straatsburg 😘
  9. Petra:
    18 augustus 2021
    Net pas jullie verslag van gisteren gelezen. Zo te zien en te lezen weer een fantastische dag gehad. Geniet van jullie laatste avond!
  10. Fam. Rijpsma:
    Ja idd super Peetje ❤️ GENOTEN 🇨🇿😘
  11. Loes:
    18 augustus 2021
    Lieve allemaal, ik wist niet dat Tjechië zo mooi was, echt super leuk om te zien en te lezen 👍🏻😍 Geniet nog even allemaal en goede reis terug morgen 😘
  12. Fam. Rijpsma:
    18 augustus 2021
    Dat wisten wij ook niet Sis dat het zo MOOI is! Echt verrassend 🇨🇿❤️ Door WIDM wel een beetje een indruk gekregen maar in het echt geweldig!!! Dank je wel 😘